Maak kennis met Eqology: puur en hoogwaardige, beproefde voedingssupplementen waarvan de resultaten en voordelen bewezen zijn! Ons moderne leven met (ultra) bewerkte voeding, inactiviteit, slaapproblemen, chronische stress, onvoldoende daglicht en medicatie zorgt voor een disbalans in ons lichaam. Dat kan leiden tot een vermindering in de kwaliteit van leven. Je raakt vermoeid, prikkelbaar en hebt een verhoogde kans op (chronische) aandoeningen.

Je kunt klachten ervaren zoals concentratieproblemen, stemmingswisselingen, somberheid, angsten, huidproblemen (bijvoorbeeld eczeem, acne, psoriasis, etc.), hoofdpijn, (chronische) ontstekingen, (chronische) pijn, overmatige menstruatiepijn, heftige overgangsklachten, overgewicht, hart- en vaatziekten, hoge bloeddruk, hoog cholesterol, diabetes type 2, darmklachten, langzame wondheling, gewrichtsklachten, libidoverlies, oogklachten, verminderde immuniteit en laaggradige ontsteking.

Word je beperkt in de dingen die belangrijk voor je zijn door gezondheidsklachten? Of wil je ook het maximale uit het leven halen en kunnen genieten van al het moois. Lees dan vooral verder!

Wil je meer weten over de producten of waarom wij kiezen voor Eqology neem dan voor vrijblijvend professioneel advies of vragen contact op met GezondMens therapeut Sven Spruijt.

Vul het Eqology inschrijfformulier in

Bestellen

Het bestellen van de juiste producten kan gemakkelijk via het Eqology inschrijfformulier. Wij zorgen samen met jou voor de juiste bestelling en kunnen de veiligheid en kwaliteit waarborgen. Voordat de bestelling bij Eqology wordt geplaatst nemen we nog even contact op om alles goed af te stemmen. De producten ontvang je naderhand thuis gestuurd. Wij raden aan te kiezen voor de SEPA Direct Debit betaling. Hiermee geef je toestemming voor een automatisch incasso en worden de producten maandelijks automatisch verzonden.

We raden af om goedkope alternatieven te gebruiken, omdat deze onvoldoende of mogelijk een averechts effect kunnen hebben. Voor alternatieve producten, een individuele samenstelling of vragen kan je contact met jouw therapeut bij Praktijk GezondMens opnemen. Naast de bovenstaande producten heeft Eqology aanvullende producten gericht op het ondersteunen van een gezonde en actieve leefstijl. Vraag naar de mogelijkheden bij jouw therapeut of klik hier voor meer informatie.

Dosering

Voor vragen over de producten of het gebruik kun je het beste contact opnemen met GezondMens therapeut Sven Spruijt

Disclaimer

Wij werken samen met Eqology. Wij staan achter de kwaliteit en duurzaamheid van deze producten. Om de kwaliteit en veiligheid te kunnen waarborgen is het alleen mogelijk om Eqology producten te bestellen via een Business Partner van Eqology.

Bonus

Gun jij vrienden, familie en/of collega’s ook de beste ondersteuning van hun gezondheid? Geef hun ook de positieve effecten en ervaring van de Eqology producten. Hoe leuk is dat, samen werken aan je gezondheid?! Ontvang hierdoor extra voordeel. Je ontvangt jouw producten gratis als je drie vrienden de Eqology producten aanbeveelt te gebruiken en te bestellen. Lees hier meer over in jouw online account. Neem bij vragen contact op met GezondMens therapeut Sven Spruijt